chillar lite nuja! ;)

Hej alla fina och fula :)
kom nyss hem från Sanna, jag ni märkar att vi alltid är med varandra men ja. är man bästavänner så är man! :D
svar till yasmine; Vad menar du med kommentaren? om det är att jag har kommenterat din blogg så äre INTE jag för alla gör så, att dom låtsas vara jag. bara så duvet.
men aja, idag i skolan vare väll inge specielt. :) men imorgon äre FREDAG. äntligen! i helgen ska jag sova hos sanna och vi ska kanske till fjärran på Lördag med Bamo och Diwan :*♥ kommer bli SJUKT roligt, vet inte om fler kommer men tror det bara blir vi :))
sitter just nu och chillar lite i köket, haha. diggar musiiik också, låten Flo rida - Good feeling serri, den äger (a)

men nu ska jag väll fortsätta chiiilla. :D

puss!

1 Kommentarer till "chillar lite nuja! ;)"
Postat av: yasmine

Aha, okei :)

URL: http://bbarayasmine.bloggplatsen.se
Datum: 2012-02-03 / Klockan: 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: