BIG BROTHER!

Äntligen börjar Big brother igen, längtat som fan vettni ;)
som ni kanske såg så ska jag och Alexis kanske bli fottade näst näsa helg av en tjej som heter Tanja, är så jävla taggad. ifall det går ;) sitter och tjockar i mig godis, hehe (a) iallafall såhär såg min dag ut idag:
Jag och Jennifer vaknade runt 11. eller jennifer vaknade halv 11 och jag 11, så hon fick vänta lite på mig, eheh. sen kolla vi på tv typ till klockan 12 eller nå. sen åt vi frukost, det blev fil med puffar. :D iallfall sen chekka vi tv;N igen. sen fotade vi lite, (kommer bilder längre ner) och sen åt vi på pizzerian, det blev hamburgare med pommes och dr pepper :D alltså varsin :) sen runt 5 åkte min älskling Jennifer hem :''( sen gick jag hem och smsa lite med Jennifer medans jag badade, hihi. sen efter jag badade ordnade jag mig osv. Men nu kommer alla bilder från helges igår och från när jag och Jennifer tog lite kort :)







också sist, men absolut INTE minst. Alva brodin när hon sjunger, hon är så jääävla begåvad så det finns inte. hon ska fan vinna hela skiten. klicka här för att komma till hennes underbara blogg! ♥



jag har suttit och laddat upp alla bilder i över 1 timme, omg..
iallfall, puss!
/emelie.
2 Kommentarer till "BIG BROTHER!"
Postat av: Anonym

har du ngn favorit i BB än sålänge ?

URL: http://bexollila.blogg.se/
Datum: 2012-02-19 / Klockan: 22:29:15
Postat av: elhman jaooo:**

do drika monster? ajjajajjajaja½! ainte braaa!!!! hopeers dere dö :(((((((( finnssssssssss

URL: http://posssssieeeeee
Datum: 2012-02-22 / Klockan: 17:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: