ba för att jag har tråkigt! / Alexis

Vad har du på dig för kläder just nu? : jeans, randig tröja och underkläder.

Vem är din bästavän? : Emelie♥

Har du nått husdjur? :
Japp! En hund.

Favoritdryck? :
Cola vafan..

Blondin eller brunett? :
brunett!

Favoritfärg? :
Rosa ofc!♥

Hur många syskon har du? :
4 st.

Vad gillar du att göra på fritiden? :
kompisar, fotografera, rita, spela pingis, osv..

Är du singel? :
ja, det är jag.

Gillar du småkryp, tex spindlar, skalbaggar osv..? :
Usch, nej. aldrig, hatar småkryp!

När fyller du år? :
31 mars!

Går du på nån sport? :
jao, pingis.

Cola eller fanta? :
Cola!

Gillar du godis? :
vem gör inte? :o ♥

där fick ni veta lite om mig! Nu ska jag ut, hare bra. hejrå =')♥


0 Kommentarer till "ba för att jag har tråkigt! / Alexis"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: