är med ida

Yo! Sitter här i idas rum vid idas dator! Medans hon letar efter linjaler.. HAHAH! Vettefan vad hon ska ha det till just nu. Menmen. Nu sitter hon bredvid mig och försöker spela gitarr. Det låter bara hemskt, haha! Nejdå, skoja bara.
Hon kan faktsikt spela =). Ska hem om typ en halvtimme. Då ska jag äta lite, sen ska jag nog kika lite på tv.
Sen kanske jag ska gå och lägga mig. Imorgon på hemkunskapen ska vi baka pizza! Det ska bli huuur kul som helst. & det är fredag imorgon, skööönt med helg, ellerhur? Hoppas jag kan träffa emelie då. Saknar henne som fan. Det var as längesen vi träffades tyyyp. Föresten, fyller år om 6 veckor, lite va? HAHA. jo precis, jättelite! host.
Nu tog låten vi lyssnade på slut. Vi sitter och lyssnar på Green Day, hihi. Bara jag som faktiskt har börjat gilla dom lite? Bra låtar har dom iallafall. Lyssna så får ni höra själv.
ååååååå, Har fått nått  kladd i håret, och ida sitter och asgarvar. dum hon är :(
nu har jag skrivit rätt mycket, tycker ni inte det? Äsch, det får iallafall räcka!
Hörshej♥ / alexiiiiiiis
0 Kommentarer till "är med ida"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: