Äntligen vaknat..

Hej hej..
somsagt är jag ju sjuk, kanske magsjuka. men än så länge har jag inte spytt, men jag brukar oftast spy på kvällen eller natten så vi får vänta och se.. min lillebror har magsjuka och Sanna kanske också har magsjuka, hon gick hem när jag gick hem. vi båda fick ont i magen.. :(

vaknade iallfall nyss, har sovit i nästan 4 timmar. är trött, men kan inte sova mer. kan inte somna om.. :/
får hoppas det blir bättre snart! just nu sitter jag iallfall och lyssnar på denna låt: I'm sexy and u know it, klicka här för att komma till den bra låten. 
men ska väll ta något att äta eller så.

kyss
/emelie

bjuder på en bild, hittade den i arkivet. vill bli lika frisk igen som jag är på bilden.. :(

0 Kommentarer till "Äntligen vaknat.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: