vad jag tycker om Big brother deltagarna. /Emeliie

tar inte alla, tar bara några.



 

 

 

 

/
Amandus

Amandus, han är helt klart snygg ♥ jag bara ÄLSKAR hans stil, så ska en riktig kille vara! jag fattar inte varför dom nominerar dig?!
och han passar jätte bra med camilla, jag hoppas dom fortsätter som dom gör i big brother på utsidan. för dom värkar också gilla varandra, väldigt mycket. han är också rolig och om nån gör något på han (som tillexpempel mjölar han) så bryr han sig inte, det är grymt starkt tycker jag! för dom flesta skulle nog på spel!
du är en av dom som jag hoppas vinner! ♥
Lycka till Amandus! ♥



Annica

Annica, fina lilla annica.. hon är urgullig, hur söt som helst ♥ du är jätte fin och väldigt snäll värkar det som. men kom ihåg att välja rätt kille, för jag vill inte att du ska bli sårad! men du och marcelo är fina ihop, det måste jag säga. och jag hoppas att du inte lämnar BB på söndag, som du sa. jag hoppas iallfall att det blir något mellan dig och marcelo utanför BB.
jag hoppas att du vinner!
Lycka till Annica! ♥♥♥




Lars

Lars, du värkar lite.. mystisk, typ.. men jag tror ändå att du kommer gå långt. eftersom du aldrig bli nominerad. förut litade alla på dig, men den här veckan har du blivit lite konstig, haha.. :> men det finns inte så mycket att säga om dig, du är typ galen (på ett bra sätt) mystisk, rolig och liten, hihi.
men lycka till Lars! ♥



Tenny

Tenny, förlåt. men jag gillar dig inte. anledningen till det är att du klagar för mycket. "åh, jag har ont där, och där och där och där osvosv".. det är inte roligt att kolla på människor som har ont. du borde åka hem, och vila. inte vara i BB och smitta alla. ÅK HEEEEM.
Men aja, lycka till!



Marcelo

Marcelo, jag måste ju bara säga att du är ju snygg. du ser ju väldigt bra ut, sexi kropp också ;)
men på nått sätt känns det som om du leker med Annicas känslor. och det vill jag inte, gör du det så jävlar, passa dig. haha ;) men du och annica är ju söta ihop ♥♥ men du är ju jätte rolig, snygg och snäll :)
om inte Amandus, camilla eller annica vinner så måste du vinna! ♥
Lycka till! ♥




Camilla

Camilla, du är otroligt vacker måste jag säga! du passar jätte bra med amandus, och jag hoppas ni börjar dejta på utsidan. :) men du är superfin och rolig! och värkar super snäll, det är du säkert! men jag önskar dig stora lycka till. för jag vill också att du vinner!
Lycka till fina du! ♥♥


Ja, som ni kanske ser så hejar jag på Camilla, Amandus, Annica och Marcelo. dom är bäst, jag vill att nån av dom ska vinna. eller nån av dom SKA vinna, så är det helt enkelt!

0 Kommentarer till "vad jag tycker om Big brother deltagarna. /Emeliie"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: