saknas rubrik!

heello.
idag har jag sålt lite majblommor, hahaha. bara för att jag annars har haft fett booring.
slutade 13.00 idag. ingen var hemma då så jag var ute lite osv. hade ruligt.
haha, just nu har jag lite huvudvärk. usch asså, hade nästan migrän igår kväll, kan man säga.
kändes helt seriöst som att jag skulle spy hela tiden.
Jag tog typ iskallt vatten på en handduk, och la på pannan.
men det hjälpte inte, så jag tog en sån här isklamp, eller vad det heter, nått sånt.
och tog den på huvet istället.
också somnade jag. på morgonen hade jag fortfarande liiite ont i huvudet, tog en alvedon.
så de gick över.
och den får fan inte komma tillbaks, mådde seriöst skit då. så usch, den får verkligen inte komma tillbaks.
aja, men nu lyssnar jag på fett bra musik. & är lite halv trött känner jag. haha, sällan jag blir trött så tidigt.
Men senare ska jag se på big brother. det får man ju inte missa, gud nej! bästa pogramet ever.. håller ni med? :)
Imorgon har jag långdag i skolan, inte så intressant för er. men för mig är det feeeett tråkigt. tråkigare blir det inte,
jag slutar tjugio över tre. uuuuusch, men då ska jag hem efter skolan, så var det iallafall tänkt. men det kan ju bli ändrat, vem vet. aja, bloggar iallafall då! så vi hörs. hare bra sötiiisar ♥ ciao, / ALEXIIIIS


tog ba nån random bild såhär..
0 Kommentarer till "saknas rubrik!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: