ooh förlåt!

Hej alla söta läsare! ♥ Förlåt för att jag inte bloggde igår, men seriöst. Jag hade fan inte tid, jag var ute med kompisar heeeeeela dagen, + skolan då.. -.- Efter skolan var jag med Linn.be och frida. Vi hade tråkigt så vi typ körde lite king, sen skulle frida in. Då gick jag och linn till ica och köpte lite. Sen så gick vi ner på skolgården och prata, spela lite fotboll, och mer. Sen kom jag hem, och då fanns det ingen dator ledig här hemma, så jag kunde inte blogga. sorry. Nu får jag ju ta och skärpa till mig lite känner jag.. Aja, jag vaknade alldeles nyss. Fett tidigt, men som vanligt, kunde inte somna om.. Vilket jag aldrig kan då. Jag ska snart ta och äta lite, och ladda min mobil som är helt urladdad. Sen ska jag nog klä på mig, eller kanske försöka sova lite... Jag vet inte. Men vi hörs! puss. ♥

// a l e x i s

0 Kommentarer till "ooh förlåt!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: