min dag.

hejsanhejsan på er. idag har jag fortsatt sålt lite majblommor. haha, det är fett många som köper.
kanske har sålt över 600-700. jag tycker iallafall att det är mycket! för jag började faktiskt igår.
måste säga att de är rätt så kul att sälja majblommor, seriöst. jätte många som köper om man står på bra ställen.
aja, orka snacka om majblommer...
har varit i skolan idag, som nästan alla andra dagar i veckan. de var helt okej, kul på rasterna iallafall.
körde lite king, med moa, tuva, frida, frida, och fler.. haha, as kul när det är många. så de var ganska många med.
kommer inte ihåg alla. & körde king på långrasten med, jag lovade mig själv att jag skulle vara king hela rasten, fast. nä, nästan hela rasten var jag king. hahaa. aja,  jag kom precis hem ifrån pingisen, har spelat i precis ett år!
nästa gång är det sista gången, sen börjar vi spela igen i september. tråkigt att ha värsta långa jävla lovet eller vad man ska säga, ifrån pingisen.. men sånt får man leva med :D . nu sitter jag här och dunkar lite musik som vanligt.
och knoddar ett spel på mobilen, som jag bara vill klara nu.. men de går inge bra för mig, nä det gör det verkligen inte. jjag suger verkligen, aja. imorgon är det torsdag. snart helg jao! och vet ni? om 35 eller 36 dagar är det SOOMMARRLOOOOV! ♥ Guud, jag pratar och tänker om de 24/7.. asså hela tiden, snacka om att jag längtar.
Har redan börjat tänkt lite på vad jag ska köpa för kläder till avslutningen, heheh. gud vad jag längtar asså.
Har ni några planer vad ni ska göra på sommarloveT? kommentera gjärna. trevligt trevligt. men nu ska jag gå.
långt inlägg, vavava? hoppas ni orkar läsa allt... byee! / ALEXIIIIIIS
0 Kommentarer till "min dag."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: