me moa!

helluuu. :)
sitter här vid min seega dator, med moa :)
Vi har varit lite hemma hos henne, och ätit på amigo, och typ bara chiillat runt lite.
ja, ni vet att det är fredag den 13, de betyder ju otur. som ni säkert vet,
har ni haft nå otur då? Inte jag faktiskt, eller kanske lite, jag har haft världens jävla huvudvärk idag. blä. hatar det asså. & min kompis moa har fått fett mycke otur, hon skulle kasta upp en sten i luften, och då hade hon mobilen i samma hand, så hon ta mobilen istället för stenen... HAHAHAH, så den flög åt helvete... HAHAHA, okej, det var inte så kul egentligen, hon fick en ganska stor spricka i skärmen. hehehe. & Knapparna höll på att lossna, aja.
Så hon har fått otur, iallafall. Men nu ska moa snart åka hem, synd det :( Men vi har haft skit kul idag, vi höörs.. ;)
/ ALEXIIIIIIS
AHAHAHAHAHAHHA SKIIIT GAMMAL BILD.SE DÅÅÅ.. -.-
men kbry, hade ingen annan just nu.. så,
0 Kommentarer till "me moa!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: