just chilling

shu
vaknade 7 av att nån äckelbil slirade typ JÄTTE HÖGT!! Jag lovar, hela området vaknade :O
men jag somna om efter typ 5 minuter, sen vakna jag halv 2 :P då kolla jag lite på tv sen kom mamma in och fråga om jag vela häbga med  till valbo, men jag orkade inte så jag får vara hemma me lillebror.  dom har vart borta i snart 4 timmar, ååh..    men dom kommer snart, hoppas jag iallafall.
jag är jätte sugen på att fota nån.. och nu har ju pappa gjort en sak med min kamera så den är nästan som en system kamera, iallafall är den bättre en dom flesta digital kamerorna. ni som jag känner kan skriva på facebook om ni vill bli fotade, om ni bläddrar ner kan nk se bilder på Desiree som jag fotade igår. :) så det är bara att skriva på facebook eller på nåt annat sätt få tag på mig om ni vill bli fotade. :)
men jag orkar inte skriva mer, man får ont i händerna av att blogga varje dag via mobilen.
/Emelie
0 Kommentarer till "just chilling"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: