fotat med Tanja & syster.

helllu bloggen! Idag har jag fotat lite med tanja, & Olivia. Det var så att Olivia egentligen bara skulle bli fotad av henne , men jag fråga olivia om jag kunde hänga med & Det kunde jag. Så jag blev också fotad! roligtroligt. Men Tanja har inte skickat alla bilder än, typ bara 4 st. Två på henne, två på mig, och två på båda två. Tror jag att det var, men just nu sitter jag och chattar med Emelie och Klara på facebook. & bara chillar. Är fett trött också, hatar att jag börjar bli trött så här jävla tidigt på kvällarna nu för tiden, aja. sånt får man väl leva med :P . Men nu ska jag ladda min mobil lite, och dricka lite påskmust! Föresten, kom på att det typ var påsk idag. Så gladpåsk alla! Hoppas ni får en toppenpåsk! Ni får ha det så bra, vi hörs. puss! / Alexis.
här kommer några bilder Tanja tog på oss. ♥



syster.

Jag.
0 Kommentarer till "fotat med Tanja & syster."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: