förlåt för dålig uptadering babes! :(

hellu !
jag vet, jag vet, jag har inte bloggat på ett tag! förlåt för det.. :(
tänkte berätta lite om gårdagen, eftersom att jag inte bloggade nått då.
vaknade på morgonen, som jag alltid gör, haha. åkte och handlade lite med pappa och lillebror.
lite på stan, & lite andra affärer. köpte en puder, sånna här klistermärken smycke, eller vad det heter, till naglarna, och en parfym. nöjd blev jag! sen när jag kom hem, åt jag mat. satt vi datorn, och chillade ba.
sen ringde frida.B och undra om jag ville va med henne, och de ville jag . Så vi åkte runt lite, tog kort, var inne hos mig och satt vid datorn, och mer. Sen åt vi lite på amigo. sen åkte hon hem, då gick jag hem & sjöng lite karaoke, hehehe. sen gick jag och la mig! var lördagen för mig.

Iallafall! vaknade för ett tag sen, nu sitter jag här och chattar med Moa på facebook.
Kanske ska träffa henne idag jao,. & jag är så fuuucking hungrig just nu, ah. det oskar i min mage!
uusch. måste gå och äta nått. men vi hörs! puss. ♥ / ALEXIS

0 Kommentarer till "förlåt för dålig uptadering babes! :("

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: