farmor & farfar idag istället.

Heeeeellu :) ♥
Sov hos bästaa Klara inatt, vi hade sjukt kul. Vi var ute, tog lite kort, satt vi datorn, sminkade oss fett fula hahaha, åt kladdkaka, såg på '' hur många lingon finns det i världen '' & Grinade åt den... Osv..  ♥ Vi hade skit kul, helt enkelt. ( De kommer en bild sen på hur vi sminkade oss )
Vi vaknade ungefär kvart över 9, hennes mamma väckte oss för att hennes typ mormor skulle komma. Så vi åt frukost, fixa oss.. osv, sen skulle vi lura hennes mamma lite, att hon hade ramlat och slagit i näsan, så hon blödde näsblod, så vi gjorde fake blod och lurade henne, ahah hon gick på det. men sen sa vi såklart att vi skojja me hon.
Sen åkte jag hem, vi åkte till farmor och farfar,  eftersom att det inte blev nått igår. Vet inte varför, så vi gjorde de idag istället som sagt. Sen påvägen hem åt vi på nån resturang typ. & Nu sitter jag här då. Helt uttråkad. Ingenting att göra. Vill hitta på nått, men det är inte så lätt. Skulle vara med emelie, men de blev inget. Så jag är lite ledsen då. Men nu måste jag gå, btw, här kommer bilden ifrån mig och Klara. HAHAHA :D ♥ / Alexis
0 Kommentarer till "farmor & farfar idag istället."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: