Erik & Mackan.

Tjohej ;)
kom nyss hem från affären! Köpte choklad, digestive choklad, också glassen calippo shots! :D
när jag stog och kollade på godis i affären så kom en tjej och gedde mig en sån där "pant lapp" (sånn man får när man pantar) av en tjej, hon bara kom till mig och gav mig en ån lapp, jag bah "Tack! :D" det var 30 kronor, hihi! hon var snäll hon :)
Sitter just och kollar på "Erik & Mackan" och äter calippo shots och äter min digestive choklad! :D
Juste! före jag gick till affären så klippte jag till ett par shorts av ett par jeans, blev JÄTTE NÖJD! :D såå fina blev dom! ska fixa dom mer på fredag i skolan på sy slöjden, om jag får såklart! ;)
men nu ska jag förbereda mig in för Big Brother!
hörs imorgon då! :)
kram!
/emelie
0 Kommentarer till "Erik & Mackan."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: