En dag med frida.B

Hej på er! :D först vill jag bara säga, sorry för dålig upptadering som vanligt.. :( Idag har jag varit i skolan, hade kortdag, så jag slutade 13.00. Jag var med Frida.B och vi stack hem till henne. Hemma hos henne kolla vi på tv, gjorde massa skitroliga videos för skojjskull.. Satt lite vid datorn, och mer roliga saker! Sen gick jag hem. När jag kom hem så hade äntiligen mitt efter längtade skal till mobilen kommit, yey. Det är rosa, och typ gummi. Passar inte så bra på min mobil som är svart, tycker jag.. Men jag orkar fan inte bry mig om det. Iallafall, sen kom jag på att vi har sista dagen i skolan imorgon, sen är det ju liksom påsklov. & Vi ska då se på film, och få ta med oss fika osv.. Hade glömt bort att vi skulle ha fika, så jag sprang iväg till ica och köpte popcorn och kakor, det som är fett bra är att man får ha med sig popcorn, as bra! Köpte också en loka, eftersom att man inte får ha med sig läsk. Tråkigt, lite orättvist också för att 4B får ha läsk, nu är jag sur.. Jaja, men nu ska jag göra nått annat. Jag vet inte vad, det får jag se, vad jag kan hitta på! Vi får höras, kyssar! ♥ / Alexis
0 Kommentarer till "En dag med frida.B"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: