Dagen igår :)

Vaknade klockan 10 med Jennifer, vi fixa oss osv. sen åkte vi till sätra och träffade Anja och Malle, första gången för jennifer! :) andra för mig :P
vi hade grymt kul! vid 6 fick jag pengar av världens bästa pappi, så jag bjöd jennifer på hamburgare och pommes (vi dela) medans malle och anja gick hem till anja och hämtade pengar, sen kom dom till pizzerian vi satt i och dom köpte pommes och delade på, sen vid 7 åkte jennifer hem och jag, anja och malle gick till "påsk bollen", där spelade jätte många fotbolls cuper osså :) det var såå roligt! jag träffade JÄTTE många människor :D JÄTTE ROLIGT, haha. kan knappt beskriva med ord, så roligt asso! sen blev vi utkasstade klockan typ 9, haha. jag bah "wtf?!" typ xD
men aja, det hände väldigt mycket mellan några där ute, haha ;)) men sen gick jag hem vid 10, det var typ iiiskallt  :S
/emelie
0 Kommentarer till "Dagen igår :)"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: