dagen igår! :D

kunde inte blogga igår, så jag berättar om dagen igår nu! :)
jag och Lorin gick och mötte Anja runt 3, dom följde med mig och handlade chocklad och läsk sen träffa vi Kimia, och massa andra och bara sa hej osså. sen gick jag, lorin och anja till en fotbollsplan och chillade ;) sen vid 5 gick vi till en annan fotbollsplan och där var det jätte många, fast typ bara killar. haha ^^ typ en halvtimme efter följde jag och anja med lorin hem till henne jag hade glömt min laddare så jag hämtade den hos henne och sen åkte jag och anja, för lorin skulle till sin pappa. jag och anja åkte till fotbollsplanen och spelade fotboll, det var grymt! ♥ vi träffade sen Sherin och några till, vi lirade fotboll med alla killar. alla var stora och typ klev sönder mig, haha ): men det var roligt iallafall! ;)
sen gick vi alla hem runt 9.
/emelie

0 Kommentarer till "dagen igår! :D"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: