blir säkert en skit fredag,

hellohello bloggen! kom hem ifrån skolan för typ en halvtimme sen, hade idrott sista lektionen, vi skulle egentligen cyka runt vikingamaran, men ser ni vädret? alla i klassen klagade så det blev inge cykla, vi hade inne gympa istället. som tur var, annars hade jag frysit till is.. Men det gjorde jag ändå, påvägen hem.. cyklade, fyfan vad kallt! uuusch, hatar snö. man kan ju seriöst tro att de är vinter. aja, jag tror att de här kommer bli en skit fredag, om inte någon räddar den förstås.. jag vill träffa emelie ( om hon inte är med någon annan förstås ) , men har inte pratat med henne nååååånting, men så fort hon loggar in på facebook så, emelie ? om du läser det här nu, så skriv till mig på facebook, please!♥ Aja, sitter fortfarande och små fryser lite, så jag kanske tar ett varmt bad snart!


hejdå babes! ♥ / a


tog bild från arktivet!
1 Kommentarer till "blir säkert en skit fredag,"
Postat av: Jessica

Veckans Blogg är nu avslutad ! Kolla om det var just DU c:

http://galenbloondin.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-avslutad.html#comment

URL: http://galenbloondin.blogg.se/
Datum: 2012-04-21 / Klockan: 13:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: