berättar om dagen igår.

Godmorgon. Som ni ser på rubriken, jag tänkte berätta lite om gårdagen.
Igår : Somsagt, Jag och Cornelia var på en match. Det var väl helt okej, förutom att det var så jävla kallt så båda två höll på att frysa till is, kändes det som... Så vi tog bussen hem typ på än gång, haha. Också köpte vi två påsar me popcorn där, fast vi tappade halva påsarna, så att alla popcorn flög ner på marken. haha, och typ hela sveriges måsar kom efter oss och åt upp allt som vi tappade, HAHAH. åh, Det var så jävla roligt.. vi bah : SPRING, DET ÄR MÅSAR EFTER OSS..... Sen tog vi bussen hem då, Vi var inne hos henne och satt vi datorn och bara chillade, sen gick vi ut och träffade en super snäll 15årig tjej. Som heter Ida :) Vi stog och prata, och hade jätte roligt faktiskt.
Sen fick jag fett ont i huvudet, så jag stack hem. När jag kom hem var klockan typ 9. Pappa skulle gå och beställa pizza, mums. Så vi åt det. sen vid elva tiden blev jag så jäääääävla trött, så jag gick och la mig! hehehe. Men nu ska jag iallafall gå och steka lite egg till frukost, bloggar senare. Hörsheeeeej :) // Alexis ♥


JAG SAKNAR DIG BÄSTIS! ♥
2 Kommentarer till "berättar om dagen igår."
Postat av: Emelie

jag saknar dig också festis <3


Datum: 2012-04-07 / Klockan: 20:23:18
Postat av: OMG

hej har du ett öga som är hälften brunt hälften blått?! omg va coolt ! :D


Datum: 2012-04-09 / Klockan: 15:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: