Ätit klart!

Hej!
nuså har jag ätiit klart! idag var jag inte i skolan för jag är sjuk, eller var ;) hade fått tillbaka min ögon inflamation ochkså hade jag ont i halsen, har fortfarande det. men imorgon, dåså komer jag till skolan igen! :D Ögon inflamationen är kvar, men den har gått bort lite, har fortfarande ont i halsen, men det kan jag gå till skolan med. Det finns faktiskt halstabletter! :P
ni kanske har sett att Alexis har tagit 2 till hål i öronen, visst blev det fint? :D Jag fyller år om 27 dar, då ska jag ta piercing och hål i öronen, det blir säkertt flera hål i öronen, kommer iallafall bland annat ta uppe vid örat ;)
Men nu ska jag dra till affären och handla halstabletter, godis och en glass som heter calippo shots! Gott gott! :D
0 Kommentarer till "Ätit klart!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: