Alla säger att ordet hatar är ett starkt ord, men ordet älska slänger dom runt hur som helst.

hello
skolan var helt ok, eller den var bra. ;)
var o hämtade lillebror från dagis idag, stackarn han hade ramlat och skrapat munnen, aj?!
sitter & äter bullar med mamma, lillebror och morfar :) mums ;)
snart ska jag åka till pappa, cykla ända till sätra. åh, drygt!! orka :P
när jag kommer hem ska jag äta, sen bada/duscha för imorgon kommer vi inte ha varmvatten på hela dagen. Sen ska jag kolla på fotbolls match, barcelona - chelsy (stavning). KOM IGEN BARCELONA, KOM IGEN! :D sen ska jag se simpson the movie på tvN :) så tv kväll blir det ;)
men puss, de här är sista inlägget idag.
/Emelie
0 Kommentarer till "Alla säger att ordet hatar är ett starkt ord, men ordet älska slänger dom runt hur som helst."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: