Alexis ♥ Hallonsoda

hej på er :) Just nu dricker jag hallonsoda, åt nyss upp min goda choklad. haha, intressant va? ah, jättee! :D Närå. Men jag ska sätta på lite musik och dunka lite vettu! ;) Har man ingenting annat för sig en måndagskväll så.. Heh. Men annars så, har jag ingenting att göra. Var nyss med mamma pappa & Syrran nere i centrum, mamma skulle tydligen ta ut pengar. haha, de var ju också jätte intressant. Ne, de var det inte alls. Men seriöst, jag har inge intressant att skriva just nu.. Jagvet, visst är jag tråkig? Chattar med Moa, Klara, Emelie och några på facebook.
Ser ni ? Jag har ju superkul, verkligen.. inte :) jajaja, men nu ska jag typ. Göra nånting, äsch. får se vad jag hittar på för kuuuuul. Oj, där drack jag upp hallonsodan också.. Fast, det var ju inte heller så intressant.. Äsch, de är nog bäst att jag går härifrån innan ni får läsa om bara ointressanta saker.. aja, vi hörs iallafall. Pussheeeeej! / Allee


oseriös tjäääj. ;)
0 Kommentarer till "Alexis ♥ Hallonsoda"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: