veckans gåta !

Jag är störst på min skola, men nästa år kommer jag bli minst.
Den som gissar rätt kommer jag länka dens blogg tävlingen håller på från idag (12 december) tills på torsdag (15 december) klockan 19:00 kommer jag säga vinnaren.
så nu äre bara att gissa.


senare eller imon kommer jag ha frågestund så chekka in senare eller imon och fråga nåt? ;)
men medans får ni klura ut gåtan.
/emeliiiiiiieeeeee
1 Kommentarer till "veckans gåta !"
Postat av: Yasmine

Äre typ när man slutar 6an eller 5an och sen börjar man på en annan skola, typ högstadiet eller nå?

Typ, ni på brynässkolan e störst på skolan nu och sen när ni börjar i steneberg så är ni minst? :)

URL: http://bbarayasmine.bloggplatsen.se
Datum: 2011-12-17 / Klockan: 18:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: