Spegeln är din bästavän, den gråter när du gråter och skrattar när du skrattar <3..

hej alla, :)
dom här dagarna har jag sovit hos jennifer, och igår var vi och bowla, det var jätte roligt! jag, jossan, jennifer och camilla åkte, camilla vann men jag kom 2:a :D
 ahhah, jennifer fick damp för hennes klot kom åt sidan så typ 4 rasade bara.. XD hahahah, hon kom sist, stackarN ;* och idag åkte jag och jennifer och hennes familj till leklandet som nyss har öppnat, fast det var bah för småttingar.. men det fanns ett ställe där man sköt bollar på varann, vi krigade mot typ random (okända) killar xd dom började ;o
och inatt la vi hos halv 6 inatt osså gick vi upp typ 9.. drygt eller? - JA.

Ska dega gSm nu, puss!
/emelie

0 Kommentarer till "Spegeln är din bästavän, den gråter när du gråter och skrattar när du skrattar <3.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: