kom precis hem.

HejHej.
Kom precis hem, ifrån fritidsklubben, Idag på slöjden blev jag äntligen klar med min One Peace ! :D
Jätte nöjd blev jag också, :) Baby rosa färg typ, osså är den ganska för stor, men skit i det. Man kan ha den länge då ju, ;) . Knäpper kort och lägger in sen så att ni vet, för att just nu sitter jag vid en as seg dator, och jag orkar inte ladda in bilder ifrån den. Dessutom måste jag Låna mammas mobil, och det går inte just nu.
Så bilderna kommer senare! :) Men Ikväll ska jag på pingisträning eller ikväll och ikväll.. Men klockan halv 7.. :)
Det ska bli kul som vanligt antar jag. :P & Snart ska jag äta mat. Superhungrig.. :O
Men just nu gör jag bara den vanliga på datorn, Facebook, msn, spotify, osv.. :D
Men nu ska jag dra, Pusshej söta bloggläsare! ♥
// Alexis.KF
0 Kommentarer till "kom precis hem."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: