igår & Idag.

HejHej, bloggade ingenting igår.. förlåt så mycket för det! Men därför skriver jag om igår, nu istället :)
igår : var vi på fjärran med hela C.  Det var otroligt kul! Var med , Frida B, Astrid och Linn br. Lite senare var jag också lite med några killar. & Tjejer :P Slutade 1 den dagen. Gör det imorgon också. För då har vi pysseldag!:)
idag: har det varit en vanlig dag. Skola, slutade 2, Sen fritidsklubben, håller på med en julklapp till mamma, hehe..
Imorgon är det fredag, Jiiippie! jätte skönt..
Då hoppas jag verkligen på att jag ska få 70 :-  , så att jag kan köpa lite julklappar..
Om en vecka och 2 dagar är det julafton! fy vad jag längtar! Åå.. Jag vill bara att det ska vara imorgon istället! Hehhee :D
Men Hejjdåå :D // Alexis
0 Kommentarer till "igår & Idag."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: