i löve juu.

idag börja de snöa, (y)
alla blev jätte glada i klassen. haha^^
jag har ju inte berättat om mig själv, dax att göra de kanske? o:
fakta om migrå:
jag heter emelie (man ser de på bloggnamnet) jag är 11 år. jag är kort, och jag är otroligt stolt över de. så de är ingen idé att skriva "kortis" osv i kommentar för jag bryr mig inte, jag är stolt över att var akort. ;) kort och stolt.
jag gillar mitt utsénde. jag skryter inte, men jag tycker inte jag är ful. det tror jag ingen tyckere. dom bara säger de för att få uppmärksamhet. jag är smal. nästan, bara nästan för smal. jag har bara ett syskon och de är en lillebror som är 1 år. mina föräldrar är skillda. :( jag har 11 bästavänner och 4 stycken av dom är killar. och jag bryr mig inte om att jag har kill bästavänner, jag tycker inte de är pinsamt. jag är jävligt liten men ändå jävligt kaxig, också nåt jag är grymt stolt över :D! jag hatar spindlar otroligt mycket. jag är kär i en kille som jag själv vet inte förkänar mig, för allt han har gjort mot mig. jag älskar sommaren. jag gillar snön, men bara när den första snön kommer, de är lixom mysigt :3 jag har betalat över 3000 kr på ett spel på datan. som jag sedan kommer ångre stort. jag har också en låtsas pappa som är arab<3 jag älskar mitt hår (:

nu orkar jag inte skriva mer. har fan ont i fingrarna. de får duga.

pusshej! :*
/emelie
1 Kommentarer till "i löve juu."
Postat av: Denice

Superbra blooooogg, + jag går också i 4:an :)

URL: http://deniceslife.devote.se
Datum: 2011-12-08 / Klockan: 20:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: