godmorgon mina änglar!

godmorgon änglar! ♥
jag bloggade inte inatt för datan laggade sönder och jag satt vid gSm (gSm är ett spel). sitter iallafall och äter "frukost" eller inte direkt frukost, det är chokladpuddiing och powerkiiing. super gott, går inte lixom motstå ju! :p
chattar med sötnos också, Eedwiin♥ han mobbar mig för jag är 00:a ): bara för han är 99;a -.- livet är tufft ibland.. haha xd
snart är det julafton, om 3 dar :) men kommer nog inte få så mkt av mamma i julklapp för jag har redan fått en mobil för 7000, platt tv för 6000, kläder, pengar osvosv. men nåt får man ju ;)
kommer få av pappa åsso, och av farmor och farfar osv.. :p ligger i sängeN och kollar på fiilm på tv:n, den heter Super 8 , ni borde chekka den. den är super braa. men ska fortsätta chekka film nu ;) bloggar mer sen!
kyss och smek, sänglek ;')
/emelie

0 Kommentarer till "godmorgon mina änglar!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: