due de bästa som hänt mig bejb !

tjatjaa ! ;)
idag var jag med sanna :D!
vi hade superkul! som vanligt (a) idag i skolan var vi med på fotboll, (vi är alltid de) och då gjorde vi 3 mål. duktiga vi är alltså! (y) hehe..
sen efter skolan så gick vi först till brynäs frukt och handla choklad och cola ! :d (y) jag fick 500 kr igår ju , så handla lite för dom . (: och självklart ville killarna ha ! så dom gick en tjuga och handla för. (jacob och ahmed)
sen gick vi hem till mig och lämma min väska och var där typ en väldigt liten stund. sen gick vi till sanna, då kolla vi på film och hadde tisdagsmys ! :'* och åt choklad och drack cola också gick jag en superstor klubba igår, de var såhär flera klubbor i den så vi åt nåra klubbor också! loveu my bestfriend ever ! <3<3<3 sen gick vi ut och gick runt lite och spela fotboll! <3 fotboll in my heart :* vi gick in efter en timme typ, då spela vi wii! :D <3 Sen gick vi ut och var med 4 till :) vi hadde superkul :D sen snacka vi lite om killarna i klassen ;) HAHHAH. XD rolii vie.. :p sen gick jag hem vid 8 typ.
ska chekka film nu ! jag är filmberoende.
/emelie
0 Kommentarer till "due de bästa som hänt mig bejb !"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: