19.00 ...

slutar tävlingen.
bara så ni vet^^
om ni inte vet nåt om tävlingen så gå neeer.

Hej alla fina och fula..
idag var jag på stan med Jennifer:*♥
det var grymt kul, vi typ prova kläder och tog kort, :)
jennifer köpte ett jätte fint skal till sin mobil, ett rooosaaa! fiiinasteee fääärgeeeen, ;)
själv köpte jag en svart kjol, bästis halsband (fast det försvan o.O) och ett rosa liinneee.
också bytte jag ett par skor som jag tyckte var fuuula mot ett par fiiina (a) osså åt vi på donken, hamburgare och läsk, :)
aja, laddar kanske upp bilderna idag så får ni se..
puss
//eeemelie
en bild på min tröja som jag köpte på stan med jossan, bilden togs igår så alla vet (a)
0 Kommentarer till "19.00 ..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: