SERRI, DU HAR GÅTT FÖR LÅNGT NUU!!! /Emelie

Hej, jag måste bara skriva det hära. Det är en omogen liten skitunge som sitter och skriver att jag har aneroxia (stavning) osv, och jag vet själv att jag inte är så tjock, att jag är smal. men jag blir ändå jävligt sårad, när du sitter och skriver så till mig. asso.. jag borde inte ta åt mig, jag gjorde inte det första och andra gången men vafan.. nu har du gått för långt. JAG HAR INTE ANEROXIA. (stavning) så sluta kommentera "aneroxia barn", "smala ungjävel -.-.-..-" osv. Du vet att jag kan söka upp dig, va? Jag har din IP-Adress, så du vet. Jag behövde bara skriva av mig lite. /kolla rubriken .
5 Kommentarer till "SERRI, DU HAR GÅTT FÖR LÅNGT NUU!!! /Emelie"
Postat av: Anja

Du har ju inte aneroxia, du är ju normal!


Datum: 2012-03-02 / Klockan: 14:42:07
Postat av: hannah

Men gud vilken omogen unge som säger så! Tycker du absolut

inte att du ska ta åt dig av sånt skit! Då vet när du ska

ta åt dig , och det hoppas jag att du inte gör nu ! den där

ungen vet ju inte vad respekt är ! usch fyfan vad arg jag

kan bli på sånt här ! Sowhat om du skulle vara smal, tjock

eller något som alla andra inte är. DU ÄR FORTFARANDE

SAMMA PERSON! anorexia är faktiskt inget man kallar nån

som inte har det ! det är bara oförskämt! anorexia är en sjukdom

som an VET om man har ! Om det skulle vara så att du hade anorexia

så är det bara omoget att säga det till dig. Eftersom då skulle

du redan veta det ! det är inget man säger till nån som inte har

sjukdomen! den personen som skrev det till dig må den brinna i

helvete!

Emelie du är perfekt precis som du är . <3

URL: http://inthespotlights.blogg.se/
Datum: 2012-03-02 / Klockan: 15:27:10
Postat av: Behnush

Finns emelie!:*

Förresten,det haru ju inte?:O

Jag tycker iaf att du är normal, . slut! ;) <333333

URL: http://beautyinsideandout.bloggplatsen.se
Datum: 2012-03-02 / Klockan: 15:47:31
Postat av: Malle

Du har ju inte anorexia!,du är ju normal som andra tycker jag iaf ungen borde ju

själv vara de,den personen har ju fan inte växt upp än det lär väl ta mkt tid sen den är mogen!<3

URL: http://Baramalleabdi.devote.se
Datum: 2012-03-02 / Klockan: 16:19:46
Postat av: Malle

Du har ju inte anorexia!,du är ju normal som andra tycker jag iaf ungen borde ju

själv vara de,den personen har ju fan inte växt upp än det lär väl ta mkt tid sen den är mogen!<3

URL: http://Baramalleabdi.devote.se
Datum: 2012-03-02 / Klockan: 16:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: