kastvallen dag.

Hej, kom hem ifrån skolan för ett tag sen. Eller a, typ en timme sen rättare sagt.
Det känns inte som att jag har varit i skolan alls idag faktiskt, det är för att vi har haft en kastvallen dag.
Alltså har vi åkt skridskor! Det var inte så roligt. Men helt okej! Jag ramlade en gång och typ '' flög '' fram, ååh det gjorde så jävla ont! Jag gråter nästan aldrig när jag ramlar och gör illa mig osv.. Men idag när jag ramlade så grät jag faktiskt! Slog i benet riktigt hårt, kommer inte ihåg om jag slog i huvudet, har jätte ont i huvet nu. Men jag tror inte att jag slog i det, hoppas inte heller!! Men jag tog nyss en alvedon och hoppas att huvudvärken går över, får att då drar jag till en kompis ifrån klassen! Så hoppas att det går över då. Nu ska jag vila lite. Vi hörs!

Ha en fortsatt trevlig dag! Byeee♥ / ALEXIS
1 Kommentarer till "kastvallen dag."
Postat av: Sofia

Hoppas du får en toppen dag :D

URL: http://byfia.com
Datum: 2012-03-06 / Klockan: 17:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: