.

Bilder sen tisdag, onsdag och idag, :D
dagens klädval :* ;
igga bakrunden, det är på skolans toalett. :s

hej alla fina, :)
idag ska jag kanske vara med Jonna senare, om jag orkar. och om jag har tid ;)
igår så bloggade inte jag för jag var grymt trött, eller jag bloggade och skrev att jag var barnvakt men det var grymt kort. ehehe.
aja, sitter faktiskt vid en data. på brynjan. men a, bloggar väll mer senare men från mobilen.
vi hörs senare, puuuss:*♥
/emeliiiee
3 Kommentarer till "."
Postat av: Me

Nice blogg♥


Datum: 2012-01-14 / Klockan: 10:33:00
Postat av: handbollsjulia

gud vilken fin blogg! <3


Datum: 2012-01-14 / Klockan: 10:39:49
Postat av: Daniella <33

hej..

eran blogg är super bra!!!! och jag älskar den och går in och kollar på den flera ggr om dagen typ 4-7 gånger hehe. men alexis du bode blogga lite oftare och lägga ut lite mer bilder osånt. och emelie borde inte blogga så jätte mycket för det blir flera inlägg irad bara med dig. men jag ville säga i allaafall att erAN blogg äger enligt mig, den bästa blogg jag läser. lägg inte ner den för då blir jag ledsen :( kram / daniella <'33

URL: http://ingen blogg jag har.. :((
Datum: 2012-01-14 / Klockan: 11:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: