killen var snygg ända tills hans 30-dagars photoshop gick ut.

tjena penis ! :)
sitter och chillar lite såhär, nivet. right? ;)
kollade nyss på en skit bra film, den hette typ.. nåt, kommer inte ihåg vad..
Jonna kommer till mig om 1 halvtimme ungefär. ja, klockan är  12 men hon skulle bara hem och hämmta en sak, så hennes pappa kom och hämmta henne och a. så hon kommer väll snart :)
men imorgon ska hon tillbaka till Umeå.. :( aa, hon bor där. hon är här och hälsar på :D får se om vi orkar ta bilder, isåfall gör vi det :)) imorgon ska jag inte göra något, vad jag vet. har iallfall inte planerat något. Jonna åker hem klockan 2, så då får jag väll ta och vara med någon annan antar jag :P men vi hörs imorgon då? :D
Just nuu, forever alooneee.. fast Jonna kommer ju snart :)
hejhopp gummiisnopppaaar <33
/kolla bild, you know.
1 Kommentarer till "killen var snygg ända tills hans 30-dagars photoshop gick ut."
Postat av: Lisa & Frida

Söta bilder! Kika gärna in på vår blogg och se vad brudar får för tips nu i veckan ;)

URL: http://jackpot.devote.se
Datum: 2012-01-14 / Klockan: 13:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: