Forever alooonee...

..det är precis det jag kommer vara ikväll, INGEN kommer vara hemma. inte ens lillebror :D
Mamma ska ut, alltså på fest. och min låtsas pappa är på kryssning och lillebror har barnvakt jag säger bara 4 ord: FYFAN VAD SKÖNT!! så jag får sitta här forever alone och DUNKA musik, dricka läsk och äta chips och godis. :3 ni får gärna komma hit, alltså ja, dom jag känner. ni vet, EMELIE BJUDER. ;) fest hos EMELIE. ^^
sitter redan här för mig själv och dunkar musik c; somsagt sa jag i ett annat inlägg att jag skulle ta bilder, och det gjorde jag. och nu kommer bilderna :)


haha, nolifer som tar kort på dedär. ^^ men jag hade lust så deså.

ska kanske färga håret, en förpackning ska iallfall mamma ha. vet inte om jag känner för/vill färga håret. kanske, har inte bestämt mig. fast det kommer knappt bli nån skillnad. menmen.

ett lego torn som jag och min lillebror byggde, rätt fint, eller hur? ;) (det är två delar som ni ser)

bästa jobber vettni, jag är städerska. man får dessutom BRA betallt. HAHAHAH, BÄST HUMOR NIVET? ;)


Gick ut och tog lite kort också, liite kallt vare så jag tog bara 3 kort.
/emeliiiie
 
0 Kommentarer till "Forever alooonee..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: