du tar alla ifrån mig, slyna.

jag hatar dig. seriöst hatar, inte ogillar. utan HATAR. jag vet själv att det inte är värt att gråta för det här, men jag kan inte hålla mig. du tar alla min bästisar ifrån mig. jag blir så jävla pissoff.  alla säger att dom finns osv, men det är kanske 1 person där ute som faktiskt menar det. ja, vi var bästisar förr. men inte nu, so what!? ska du ta ALLA mina kompisar och bästisar för det. du kallar dom MASSA elaka saker om dom förlåter dig, kan knappt fatta det. alla bara sviker mig, och fan ingen kan man lita på. du bor nära alla min bästisar nästan och derför kan du vara med dom mer osv, due så jävla falsk igentligen. snart kommer du väll ta min bästis på gSm också, skulle inte förvåna mig ett skit. jag hare så jävla svårt, och ingen jävla människa fattar ett piss.  alla tror att jag är så jäävla lycklig för att jag har en jätte bra mobil, platt tv osv. men fan heller, hatar mitt liv som fan. hade ja chansen att ta livet av mig, eller inte födas skulle jag gärna ta den chansen. jag orkar fan inge mer, den ända som värkar första hur jag mår är madde balic. jag har inte träffat henne på så jävla länge, och a. fyfan, jag måste träffa henne ssnart, jag orkar inte. jag vet att hon alltid finns för mig.
jag kommer inte säga till nån, eller jo. kanske nåra, vem den "hon" är. som jag hatar då, hon vet säkert själv vem hon är. hon kommer säkert läsa det här också. tror jag iallfall, och hoppas. varför ska jag ens behöver gråta nu, när jag skriver det här, jag vill inte gråta över en sån äcklig person som henne, men det bara blir så.
och min bästisar/kompisar blir hennes äckliga vän, så orkar jag fan inte bry mig. det är doms val om dom vill ha en falsk vän. men jag hoppas bara en sak, att hon inte tar madde ifrån mig. för hon är den ända, (som jag vet) att jag kan prata med JUST NU. det går fan inte att lita på nästan nån jävla fittäckel unge här i världen. jag önska så jävla mycket att jag bar kunde gå och lägga mig nu, och ALDRIG vakna upp igen. det skulle ändå inte spela nån roll,  för ingen absolut ingen skulle märka att jag var borta. för ingen bryr sig om mig. inte ens om jag är ledsen, INGEN BRYR SIG ÄNDÅ.
varför ens skriva den här texten när ingen kommer läsa den eller bry sig om denhär texten. jag vet det.


   Till min madde, bara min :*!

madde, vart ska jag börja? .. du vet att jag älskar dig, så jävla mycket! du kan lite på mig, och du kan säga vad som helst till mig. jag lovar dig det. och jag vet att jag kan säga alla till dig, bejb.
jag kommer ihåg, när jag och madde sov hos dig. okej, jag kommer inte ihåg allt. haha, och du vet varför ;)
när vi snurrade borste, (HAHAHA) och när borsten kom på en så fick man dricka, också kolla vi på the grudge. aw, så mysigt vi hade. och vi smsa med skit många, och alla ville smsa från din mobil XD och vi la oss typ 4, sen på morgonen så åkte vi och bada och robin lura oss att bussen gick 12, fast den kom 2 -.- så vi han kanppt fixa oss. xd och sen sov jag hos dig, dagen efter. och haha när vi skulle raka benen och jag kunde inte, döör. och du fick hjälpa mig som värsta handikapp ^^ sen rammala vi badkaret, hihih. dom dagarna var dom bästa dagarna i mitt liv, jag lovar. men nu har jag inte träffat dig på skit länge. och jag är så jävla ledsen för det. för jag saknar dig så jävla otroligt mycket,  jag måste träffa dig NU, iallfall snart. för jag orkar inte mer, måste se dig snart.
och a, jag kommer ihåg när vi kalla alla bertiiiil , såå fiiint :D<3  och när vi bråkade med skiiit många killar, när vi började pecka fuck u, sen spotta dom på oss osv, hahah värsta lillen.
jag tycker att det är så jävla konstigt att alla säger att änglar bara finns i himmlen, men vad gör du här på jorden isåfall? :* utan dig blir jag inte hel, jag måste ha dig här. när vi bråkade var det så jävla tungt, jag mådde så jävla dåligt. jag trodde jag skulle förlora dig.. och då skulle jag inte kunna stå upp igen. jag tänkte på dig hela tiden då.. jag är så jävla stolt över att ha en sån bästis som dig. due det bästa som har hännt mig.
jag älskar dig mest av allt madde. och jag vill att du ska veta att jag alltid finns för dig älskling. alltid!




/emelie.

1 Kommentarer till "du tar alla ifrån mig, slyna."
Postat av: mbaalic

haha, aw bebis,

emelie vi har jätte många minnen som är oförglömmda!

jag älskar dig otrolgigt mycket min lillagris <3

vi får ta o ses snart för jag orkar inte stå ut med att sakna dig så jävla mycket !

puss jag älskar dig<3333

URL: http://maddebalic.blogg.se/
Datum: 2012-01-10 / Klockan: 03:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: