Dina tänder ser ut som stjärnor ♥, Gula och långt ifrån varandra.

tjenaa, :)
sitter och chillar lite såhär, ska snart äta godis. ja, jagvet att jag skrev att jag inte skulle äta mer godis. men ska bara prova en ny godis. ;)
chattar med alexis, vi måste byta header snaart.. åh PANIIIIK. men ja, får göra det snart antar jag.
ska kolla på film om 10 minuter, haha sällan jag (a)
iallfall idag i skolan så gick jag och några till i min klass ända från brynäs till stan från stan till hemstad. sen till bomhus, från bomhus till brynäs. förstår ni hur långt det var?! tog 2 timmar.. men vi var tvungna, :s
aja, bloggar mer imorgon. hörs änglar :*

godis jag ska prova :) förlåt för att bilden blev åt fel håll..

/bbiiiildd
0 Kommentarer till "Dina tänder ser ut som stjärnor ♥, Gula och långt ifrån varandra."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: