Dagens ♥



Dagens klädval, hihi. nu ser ni ju också mitt nyklippta hår. rätt nöjd faktiskt, har klippt själv :D
ja, idag ska jag ju till skolan. mår bättre och är helt frisk nu ;) sitter just nu och äter frukost.
vet ni?! att jag kommer inte äta glass, chips, godis eller nåt sånt i veckorna mer. för då kommer jag få diabetes, och det vill jag inte ha. då måste jag ta sprutor och sånt, och jag hatar det. usch, nej jag får sluta med det. jag äter bara sånt på helgerna framöver. ska kanske få en ny mobil, fast jag fick en för typ 2 månader sen. hehe, kalla mig inte bortskämd bara för det. snälla.. iallafall har ju en samsung galaxy S2, den är som iphone fast liite större. men ska kanske iallfall få en iphone 4 ♥ för båda MIN och MAMMAS MOBIL är helt CP!! och om dom inte lagar mobilerna får båda jag och mamma iphone 4, ♥ sitter vid datan just nu iallfall derför blev det ganska långt inlägg :') men aja, nu ska jag äta upp frukosten sen ska jag dega lite vid datan medans jag kan. sen drar jag till skolan, hehe.
puss knull hjärtegull ;*
/emelie


HAHAHA, har man humor så har man, haha igår kväll. ni ser klockan i hörnet så ni ser klockan.

3 Kommentarer till "Dagens ♥"
Postat av: Malina

Nu dog jag av bilden xD



Men sjukt fin blogg c:


Datum: 2012-01-17 / Klockan: 07:24:12
Postat av: Marincke

Älskar din tröja ♥ Fin blogg!

URL: http://marinckedaily.bloggplatsen.se
Datum: 2012-01-17 / Klockan: 07:25:17
Postat av: Jennifer<3

Hahaha, ja man kan ju säga att vi har den bästa humorn nååååånsin ? Eller hur ? XD<3

URL: http://girlswithconfidence.blogg.se/
Datum: 2012-01-17 / Klockan: 13:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: