sorry för dålig upptadering!

har inte bloggat nått idag, sorry för de. Var hemma från skolan idag igen, pågrund av att jag hade SJUKT ont i huvudet imorse, seriöst, det kändes fan som om jag skulle spy :( . Men nu mår ja priima! :D var nyss på Mc'donalds med mamma, pappa & min lillebror fabian :) Åt cheesburgare, de var as gott! ( inte för att ni bryr er ) men det sket jag fullständigt i :D ! haha, imorgon är det lördag, då ska jag förmodligen åka till emelie, om det går för henne. För att på söndag ska ju vi bli fotade. & nu är det ju SPORTLOV :D Som ni kanske redan vet! Det är iallafall sjuuukt skönt otroliiiigt kul! just nu sitter jag bara oh chillar med livet vettni! haha, närå. Men jag kommer ha en sjukt tråkig fortsättning på fredagen. Blandannat för att jag inte har nån kompis att vara med. Men jag ska snart dra till ica och köpa lite läsk och godis och kolla på tv eller sitta vid datorn, så att jag får lite roligare fredag! Jag ser verkligen fram emot imorgon när jag ska träffa emelie! saknar henne så mycket så det finns inte!♥ men hoppas att ni orkar läsa allt det här, jag tycker jag har skrivit rätt mycket. Vad tycker ni? Det räcker va? aa, tror det...
här kommer några bilder jag har knäppt alldeles nyss, blandannat på några fula teckningar jag har ritat..
byebye! / ALEXIS

1 Kommentarer till "sorry för dålig upptadering!"
Postat av: Bella

Jätte fina teckningar juu..!


Datum: 2012-02-24 / Klockan: 18:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: