Give me everything tonight.

Tjobre :)
somsagt ska jag sova hos Jennifer idag ;) just nu sitter vi vid datorn, eller jag sitter vid datorn och jennifer sitter och glor på tv;N ^^
imorgon ska kanske jag och Jennifer gå på bio med Bamo och Bossi, men dom är så jävla dryga.. dom vet inte vilken film vi ska se osv. och jag och jennifer sa att vi kunde gå på alvin och gänget (hahah) men bossi säger bah "nej, aldrig att jag går på den" osv -.-' vi ska bara se den för skojskull, om det blir så. ;)
men jag bloggar mer imorgon! ♥
nu får ni se en bild på mitt färgade hår, har inte kunnat lägga ut nån bild. men nu får ni se på mitt fin fina hår! :D
vad tycker ni? blev det fint ;)
kyssaaar ♥
/emelie
0 Kommentarer till "Give me everything tonight."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: