TIDSFÖRDRIV!!!!

kärlek
är du kär ? ne, det tror jag inte.
i vem isåfall ? .
har du dumpat någon ? det har jag säkert.

har du blivit dumpad ? jarå,,
hur många förhållanden har du haft ? hm, jag vet inte faktiskt, men runt 6 stycken typ.
har du sagt jag älskar dig utan att mena det ? ne, det har jag aldrig gjort.

är du rädd för kärleken? ne
utseende
hur lång är du ? 1.53 ungefär, kanske lite längre men aja.
ögonfärg ? blå, och halvbrunt på ena ögat.
hårfärg ? ljus brunt. & lite slingor.
stil? nja, det är faktiskt lite olika. Gillar stora tröjor och tajta bryxor, hehe
är du nöjd med ditt utseende ? nej, det är jag inte. men ibland :)
är du mogen ? haha vettefan.. ? XD

fritid
du har varit på läger ? Nej
du skriver låtar/dikter ? ja, det händer =)

du kör handboll/basket ? nepp
du kör fotboll/innebandy ? nä, men kanske vill börja på nått av det.
du är ofta med kompisar? alltid <3

du tycker om att
[x ] kramas
[x ] pussas
[xx ] prata
[ xx] sova
[ ] gå upp tidigt
[x ] lyssna på musik
[x ] lyssna på musik i hörlurar
[x ] vara på stan
[ ] vara ensam
[xx ] vara med kompisar
[/] vara kär. beror på.
[ ] vara i skolan
[ ] vara hemma
[x ] shoppa
[x ] se på film

du är nöjd med
[/ ] din kropp. ( vill va smalare )
[ ] din röv.
[ ] dina bröst
[ ] din snopp
[ ] din mage
[/] dina ögon ( ah ibland )
[/ ] ditt hår

[x] din längd
[] din näsa
[] din mun
[ ] dina ben
[x] dina tänder
[x ] dina händer
[ ] dina fötter
[] hela alltet
[x] ditt liv
[xx] dina vänner

/// ALEXIS

( liten text, jag vet. )
0 Kommentarer till "TIDSFÖRDRIV!!!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: