morningmorning! :)

godmorgon bloggen! Vaknade för ett tag sen, de var nån som väckte mig pågrund av att den skickade sms till mig. Så jag vakna. Just nu tjafsar jag med min storasyster på facebook. vi '' diskuterar '' haha. Jag har precis ätit frukost, och ska snart klä på mig. Det är så att typ vid 1 tiden ska jag & min familj åka till farmor & farfar, de var as längesen vi var hos dom och hälsade på. Så att vi ska det idag. :) Men dom bor inte ihop, dom bor på olika ställen. Fast ändå rätt så nära varandra, eller inte så nära, men ganska då. Nu ska jag klä på mig, och fixa mig och sådär så jag blir klar. & fortsätta chatta med folket på facebook. Så vi hörs. pussheej / Alexis ♥

0 Kommentarer till "morningmorning! :)"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: