monday. ( första skoldagen :P )

hejsan svejsan!  ;)
slutade 14.00 idag, jag hängde med frida.B hem ifrån skolan.
Hemma hos henne åt vi, kolla på tv, var ute lite, och typ mer.
Jag gick hem kl. 19.00. & nu sitter jag här och dunkar musik, som sagt så äre första skoldagen idag, efter påsklovet asså. Som alla säkert redan visste, hehe. Aja, den var precis som vanligt. trög osv. tråkig och allt det där, negativt. Nu chattar jag med Moa på facebook, ska fixa en header till henne och hennes kompis. men inte lägga in den, för jag har dåligt minne, har redan glömt hur man gör . aja, men nu ska jag börja med doms header. bloggar senare jao. hööörshej ♥ / ALEXIS

bild på mig och min storasyster. loveu, även fast jag kan hata dig som fan ibland....

0 Kommentarer till "monday. ( första skoldagen :P )"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: