Med Jossan! :*

ttjaa, :')
idag var jag på stan med Jossan typ vid 1-2 åkte jag till stan och träffade jossan vi köpte lite, jag köpte 2 tröjor, 2 hårspray, puder + sminkborste, 1 läppglans och en massagesak :D och jossan köpte 5 tröjor, 1 par byxor, 2 hårspray, 2 läppglans och sminkborste :D också åt vi på McDonalds 2 ggr XD vi skulle på bio för ca 1 och en halvtimme sen men det blev inte så. vi skulle gå med Bamo och Bossi men det fanns typ inga platser.
vi kom iallafall nyss hem typ! kommer ta kort på det jag köpte också sen,

men palla blogga^^ kyss:*
/emelie

1 Kommentarer till "Med Jossan! :*"
Postat av: emelie ;)

hejsan! :D fin blogg!

URL: http://creativegiiirl.blogg.se/
Datum: 2011-12-27 / Klockan: 14:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: