Imon så kanske jag..

..börjar på en novell om jag orkar.
iallafall idag vid typ kvart i 10 gick  jag t tempo oh handla sen när jag skulle gå in var de nåra killar dom bah "kom hit" jag bah "wtf, varför? xd" jag sa att jag skulle lämma mina saker sen gick jag ut till dom och "va" med dom, men typ snackade med dom osv, sen jag bah; jag fryser, jag drar in. vid halv 11 eller vafan den va. och sen sa vi hejdå och en av killarna (Simon hette han) tog mig på rumpish, och sen sprang dom iväg XD
aja, bloggar innan ja lägger mig.
puss
/emelie

1 Kommentarer till "Imon så kanske jag.."
Postat av: lisa

sa du inget när han tog dig på din rumpish? -.-

URL: http://haringenblogg.blogg.se/
Datum: 2011-12-31 / Klockan: 14:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: