GOD JUUUUUUL ! ♥

HEEEEEEEJ !
IDAG ÄR DET JULAFTON !
jag kan inte förstå att det är det !
GODJUL PÅ ER ALLA BLOGGLÄSARE!

men iallafall, snart jag jag ta en lång dusch!
Sen ska jag klä på mig dom fina kläderna.
sen börja fixa håret, det blir nog att låcka det tror jag.
Sen sminket !
också alla smycken då.
Vid 3 tiden kommer min storebror Filip, och hans flickvän Sofia, och firar jul med oss! :)
haha, jag ska vara tomte också! Jag hoppas verkligen att jag får det jag önskar mig,  ♥
& vad gott det ska bli med julmat!!!!!! :D ♥

känner på mig att jag kommer få en underbar julafton!♥
hejdå & godjul! // Alexis ♥
1 Kommentarer till "GOD JUUUUUUL ! ♥"
Postat av: benita

fin blogg alexis :D

URL: http://www.kringlanbenita.bloggplatsen.se
Datum: 2011-12-24 / Klockan: 12:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: