förlååååt,

att jag är såå dålig på att blogga.. men jag bloggar när jag har tid, acca de ;)!
iallfall nu äre jullov äntligen! chiill föfaan ! ;')
i januari, (7 januari) ska jag till en fotostudio i stockholm, GYRMT KUUUL! vi kommer bli sminkade osv :') LÄNGTAR SOM FAN! 18 dagar kvar, :)
och om typ 4 dar äre julafton, eller vafan de är xd
bara för att jag typ inte har bloggat på länge så gör ja ett låångt inlägg ;) nu blir ni allt glada, vavavvava? :D:D:D: närå menmen..
vad önskar ni er i julklapp då? (:
själv önskar jag mig detta:
kamera
present kort och pengar.
badpaket (med små flaskor champo och balsam och badkulor som är i en liten väska)
VIP på gSm
pengar till mobilen.
Smiiink och kläder.
Det önskar jag miig ;')
ska ta och byta header snart, bilden på mig är säääär..

VILL TRÄFFA ALEXIS NU!!!!!

puss
/emelie
0 Kommentarer till "förlååååt,"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: