fakta om mig ,

jag såg att emelie hade skrvit Fakta om henne, och eftersom att jag faktist inte heller har gjort de, så gör jag de nu!
iallafall,Mitt fullständia namn är Amanda Alexis Therese Kjellman Flach, Mitt förnamn är annorlunda, men jag är faktiskt glad över att jag inte heter sånna här jätte vanliga namn. Men jag fyller iallafall snart 11 år. Jag älskar Andre Zuniga, han är otroligt bra på att sjunga, och jättesnygg!♥ Jag är faktiskt ganska lång, för att gå i 4:an, 1.48 är jag.
Jag har 4 syskon, 3 brorsor och en syster, mina tre brorsor heter Fabian, Emil & Filip, min syster heter Olivia, hon har också en blogg, www.ooliviakjellman.blogg.se :P . Jag har också en hund, hon heter Elsa och räknas faktiskt som en lillasyster för mig. Hon är 7 år, och hennes ras är bullmastiff/amerikansk bulldog, världens bästa/sötaste/snällaste/finaste hund man kan ha♥ Jag går på pingis också, har gått i typ 1 månad och några veckor.
Jag har blåa ögon, fast på mitt ena öga är halva brunt också. Jag hatar småkryp , blaa spindlar, skalbaggar, myror, osv.. Blä! Det var nog allt ? Om ni vill veta något mer så är det bara att slänga in en kommentar!
Men då vet ni, Hejdå! :D // Alexis
ganska gammal bild, och inte så fin heller. Men aja !
2 Kommentarer till "fakta om mig ,"
Postat av: Linnéa

Snygg Bild !


Datum: 2011-12-08 / Klockan: 18:26:19
Postat av: Alexis

tack du!


Datum: 2011-12-09 / Klockan: 19:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: