17 Dagar kvar, :*

tjoobree ;)
sitter och lyssnar på musik, justin bieber - stuck in the moment. omg, jag älskar låteN, <3
vet ni, jag önskar mig en till sak i julklapp och det är att träffa justin bieber, haha^^ serri om jag fick de skulle jag dööö! haha, närå men jag skulle fan gråta som fan, jag MÅSTE träffa han nån ggång.. JUSTIN, KOM TILL SVERIGE NÅN GÅNG FÖFAN! ALLA FAANS VÄNTAR JU, MEN MEST JAG ;)
och om 17 dar åker jag och mamma och fotar på fotostudio, längtar!
sitter och väntar på Alexis, hon sover hos mig idag :D

hade tänkt att skriva lite till alla som hatar justin bieber.
Det är okej att säga att justin inte är bra på att sjunga och att han inte är så snygg osv, för det är eran åsikt och ni får tycka vad ni vill. men att säga att han är bög, gay och kalla han justin bäver osv det är inte okej. alltså han är inte bög , för han är inte ihop med en kille. och han är inte gay. och varför kallar ni han bäver? det är bara onödigt vafan. alltså, ni har inte ens träffat han så varför kalla honom det om ni inte känner honom. eller vissa kanske hare, men ändå. tänk om det var ni och vissa skulle kalla er bög, gay osvosv, jag tror inte det skulle vara så jävla kul, eller?! han sjunger JÄTTE bra för att vara såå ung. tänk, han har sänkt ca i miljon kr till japan eller vare va. ni kan väll visaa lite respekt? -.-
pallar nt skriva mer, men det är iallfall jävligt onödigt aatt säga så om han. -.-
och för er som inte vet vem han är, sök på youtube eller vafan som helst.

/emelie

0 Kommentarer till "17 Dagar kvar, :*"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: